Saturday, March 12, 2011

K E N A P E ? ! W H Y ? !

Yobeoseyo !!! ^^
Hari nii cik aini nak ber drama ckit bole ? ah , bole ke tak bole ke , cik aini tak kire , cik aini nak ber drama jugak .*drama queen , hehe ..
Sebelum tuu , sapee yang tak tahan dengan drama cik aini , tak yah bace taw , takot temuntah pulak nanti , huahua ;D .. cik aini sarankan bagi sape-sape yang stil nak bace jugak , get ready jelaa dgn baldi , err , kalau rase-rase tak muat , angkut laa skli tangki air kat ats bmbung tuu . atau pon angkut je laa lappy or computer korg utk dletakkn sblah bilik air atau lagi bagos dlm blik air . bukan ape , biar senang nanti kalau nak muntah . tak pyh laa thegeh-hegeh lari lintang pukang carik toilet bile nk muntah nanti kan ?
Hahaa , xD . maaf , nampaknye penyakit cik aini yang suke merepek meraban ni dah dtg balik laa . huhu , be ware oke ! takut tjangkit pulak nanti sbb virus nii mmg bhye kerane ia bole mnyebabkan org skilling mnjadi gle .
Haa , one more thing , utk sume mmber ddc , sorry ae sbb terwujud sesi luahan perasaan cik aini pulak kat cni .. hehe , tak pe kan kan kan? xD
Tett ! melebih-lebih pulak kaw aini c(:
Oke-oke-oke , dah nak masok dah nii ... *tgh amek mood
Ready , 1 , 2 and.. action !
Kenape ? >.<
Kenape aku tak bole lupekan kaw !? padahal kaw senang jee nak lupekan aku.
Kenape aku selalu ingat kat kaw !? padahal kaw langsong tak ingat kat aku.
Kenape aku bole sangkut kat kaw !? padahal ramai lagi laki laen yang lagi oke dari kaw.
Kenape mesti kaw !? ergh !!
Kenape aku tak bole lupekan sume bnde pasal kaw walaupon cume satu !? WALAUPON CUME SATU !!!???
Kenape setiap mase , aku sentiase ingat kat kaw !? padahal aku dah try busy kan diri aku utk tak ingat kat kaw.
Kenape kaw selalu muncul !?
Kenape bayang-bayang kaw tak pernah hilang !?
Kenape muke kaw tak pernah hilang dari hidop aku !?
Kenape kenangan-kenangan berkaitan dengan kaw terus membayangi aku ? walaupon aku dah buang jauh-jauh sume tuu.
Kenape aku susah yang teramat nak lupekan kaw !?pdahal sebelom ni pon , aKu ade suke kat org laen , n mmg la ssh nk lpekan , tapi tak laa se susah kaw !
Kenape aku bole suke kat kaw sampai macam tuu !? padahal kaw langsong tak suke aku lagi dah . aku je yang lebih-lebih.
Kenape kaw bagi aku harapan yang tinggi !?
Kenape kaw tak tunggu aku !? padahal bukannye lame pon.lagi pon aku ade sebab laa.
Kenape mesti aku kenal dengan kaw !?
Kenape susah bagi aku nak lepaskan kaw !? walaupon dah try banyak kali.
Kenape setiap hari aku mesti jumpe kaw !?padahal aku tak pernah mintak !
Kenape kaw tak pernah pergi dari idop aku !? padahal aku dah banyak kali ngelak dari jumpe dengan kaw !
Kenape hati aku rase sakit sgt ble tgk kaw dengan die !? walupon aku dah try utk tak amek kesah.
Kenape kaw tak cube utk tahu perasaan aku !?
Kenape ? kenape ? kenape ?
Kdg-kdg aku rase cm nak pindah sekola jek , kalau laa aku diberi pilihan same ade utk pindah or stay , time tuu jugak aku akn decide utk pindah ! sbb mngkin dgn care tuu je aku dapat lupekan kaw walaupun secare perlahan.
Lagi pon kalau kaw dberi plihan antare aku dengan die , kaw dah tentu-tentu pilih die sbb kalau nak d’comparekan aku dengan die jauh beza . mcm langit dengan bumi . die tuu perfect , tapi aku ? hampeh !
Kdg-kdg aku rase macam sengal yang teramat lah amat ...
......sbb suke kat kaw !
......sbb tak bole lupekan kaw !
Tapi , nampak nyee , kaw betol-betol dah lupekan aku , so , sekarang tibe giliran aku utk lupekan kaw pulak . aku tahu mmg susah , tapi .... aku tetap akn cube lupekan kaw , harus lupekan kaw , perlu lupekan kaw , patut lupekan kaw , mesti lupekan kaw dan wajib lupekan kaw ! sbb hati kaw bukan pade aku lagii .... )’:
*tett , huhuu , habes sudah drama cik aini .. hahaa , jiwang bukan ? kah kah kah ;P
Nak luah kat kawan-kawan malu , so , cik aini luahkan laa kat cni , hehe . piss !
Oke , to kawan-kawan yang tahu sape yang cik aini maksodkan dalam drama sbentar tadi , diam-diam je laa ae ? huk2 ^^ and to yang tak tahu , buat-buat tahu je la ae ?
*nak focus kat mr. F laa pulak . hahaa , entah bole focus ke tidak  tak tahu laa , huhuu ...
:::: cuti sekola daa marii , so , kite tak bole enjoy ! sbb next week da exam maa . haiyyaa , bile pike exam , terus blank pale otak nii . adess , tension dehh . oink oink oink ~
 That’s all from me . tengs sbb sudi tonton drama nii .. xD
e-class : miss doraesyu (:

2 comments:

Anonymous said...

nice blog...follow u back...thanks

nadia said...

chaiyok....chaiyok
dorania~

Post a Comment