Saturday, February 12, 2011

PoP DuLu-dUlU .. :-)

Mengintai Dari Tirai Kamar
Dinginnya angin malam ini
Menyapa tubuhku

Namun tidak dapat mendinginkan
Hatiku yang kau hangatkan
Terasa tercabarnya kelakianku ini
Dengan sikapmu menentanglah
Aku ini insan kekurangan
Senangnya kau mainkan...
Siapalah aku ini untuk
Memintal buih yang memutih
Menjadi permaidani seperti mana
Yang tertulis dalam novel cinta...
Juga mustahil bagiku
Menggapai bintang di langit
Menjadikan hantaran syarat untuk milikimu semua itu
Sungguh aku tak termampu...
Silap aku juga
Kerana jatuh cinta
Insan sepertimu
Seanggun bidadari
Seharusnya aku cerminkan diriku
sebelum tirai kamar aku
buka untuk mengintaimu.


hahaa , aku minat gile dengan lagu ni even lagu ni lagu lame plus jiwang , * korg tak nk thu pon kan psal bnde ni , tapi aku tak kire,aku nk bgthu jugak entah kenape aku suka sangat dengar ... huish , mybe lagu ni ade sangkut paut dengan diri aku jugak kot ... tapi , sepatutnye lagu ni lagu dri laki utk pmpuan , tapi aku ni tebalik pulak , hehee.. 
mesti sume org anggap ' ish , jiwang gile budak ni'  kan ? hee , memang jiwang pon .. hahaa , sengal ar cik aini hari ni . hurm , tak kesah lah org nk cakap ape but yg pnting , 'AKU SUKE DENGO LAGU NIH'  okeh .. (:  ~piss no war !~  wassalam..

2 comments:

Zulaikha said...

ceh, tibe2 je nk menjiwangkan diri.

♥ Dora Dorae♥ said...

hahaa , entah laa , mood nak MENJIWANGKAN diri tu ttibe dtg tnpe dsngke .. heee..

Post a Comment